ایجاد اشتغال هزار و 483 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد در همدان
کد خبر: 3882460
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

ایجاد اشتغال هزار و 483 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: 1483 مورد اشتغال با هزینه 33 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شده است.

ایجاد اشتغال هزار و 483  نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان به توجه و اهمیت کمیته امداد به مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: 1174 مورد اشتغال با پرداخت 39 میلیارد و 100 میلیون تومان برای ساکنان مناطق محروم راه‌اندازی شده است.
وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری 1483 مورد اشتغال برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است، گفت: 33 میلیارد و 500 میلیون تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت‌شده است.
ترکمانه بابیان این مطلب که آموزش مددجویان مستعد، کوشش در جهت ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف استان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان است، گفت: 4237 نفر از آموزش‌های کوتاه‌مدت و دو هزار و 2180 نفر از دوره های آموزش‌ بلندمدت بهره‌مند شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین بیان کرد: هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی، نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌های مربوطه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.
وی در پایان به ارائه 9 میلیارد تومان تسهیلات اشاره کرد و گفت: این مبلغ به 248 نفر از فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف برای ایجاد شغل پرداخت‌شده است.

انتهای پیام
captcha