محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در «سده»
کد خبر: 3877515
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
19 بهمن‌ماه برگزار شد؛

محفل انس با قرآن به یاد سردار دل‌ها در «سده»

محفل انس با قرآن کریم در آستانه چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره‌های تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه خواف در مسجد جامع شهر سده این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محفل انس با قرآن کریم در آستانه چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره‌های تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه خواف، 19 بهمن‌ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر سده این شهرستان برگزار شد.
در  این محفل قرآنی که معاون فرماندار خواف، بخشدار شهر سلامی، جانشین فرمانده نیروی مقاومت سپاه خواف و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) چمن‌آباد و دیگر مسئولان محلی حضور داشتند، علیرضا رضایی، قاری بین‌المللی کشور افغانستان و مهرداد نظامی، قاری برجسته مشهدی به تلاوتی چند از آیات قرآن کریم پرداختند.
همچنین در ابتدای این محفل، هادی اسدی، مسئول دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه خواف ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همگان را به راهنمایی گرفتن از قرآن و تدبر در آیات آلهی و عمل به آن دعوت کرد و ثواب این جلسه قرآنی را به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی هدیه کرد.
در ادامه حسین اسدی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان خواف ضمن ابراز خرسندی از برگزاری محافل قرآنی در ایام‌الله دهه فجر، قرآن را سررشته تمام خوبی‌ها و درستی‌ها دانست و گفت: امروزه هدف ما پیش بردن جامعه به‌سوی اهداف و مسیرهایی است که خداوند متعال در قرآن کریم آن را برای ما مشخص و تأکید کرده است.
یادآور می‌شود، شهر سده با جمعیت سه هزار نفر، شهری تلفیقی از اهل سنت و تشیع است که در ۴۰ کیلومتری از شهرستان خواف واقع شده است.
رحیم علیزاده
انتهای پیام
captcha