دیدار استاندار کرمان با خانواده‌ ۴ نفر از جانباختگان مراسم تشییع
کد خبر: 3874143
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰

دیدار استاندار کرمان با خانواده‌ ۴ نفر از جانباختگان مراسم تشییع

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان به دیدار خانواده‌های جانباختگان حادثه مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در شهرستان‌های بافت و رابر رفته و از آن‌ها دلجویی کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار شامگاه دیروز شنبه، 5 بهمن‌ماه در ادامه دیدار از خانواده‌های جانباختگان مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری به شهرستان‌های بافت و رابر سفر کرد.

وی در بدو ورود به شهرستان بافت با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی به دیدار خانواده دو نفر از جانبختگان رفت و ضمن تسلیت و آرزوی علو درجات برای جانباختگان این حادثه با خانواده آن‌ها ابراز همدردی کرد.

همچنین استاندار کرمان به دیدار خانواده طلبه جوان در روستای عشایری دَمکوه از توابع بخش خَبر شهرستان بافت رفت و گفت: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سرداران مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و در نزد خداوند مأجور هستند.

برپایه همین گزارش، فدائی با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رابر به روستای نَنیز رفته و با خانواده یکی دیگر از جانباختگان مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری دیدار کرد.

استاندار کرمان در این دیدار با تشریح اقدامات انجام شده توسط مسئولان استان کرمان برای جانباختگان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا هر کمکی نیاز باشد برای خانواده جانباختگان و مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha