بسیج در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها است
کد خبر: 3873654
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
علیدادی‌سلیمانی:

بسیج در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها است

گروه سیاست و اقتصاد – امام جمعه کرمان گفت: بسیج در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها، انقلاب و خط رهبری و به نتیجه رسیدن گام دوم در همه عرصه‌ها است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان شامگاه چهارشنبه، 2 بهمن‌ماه در جمع تولیدکنندگان تولید محتوای دیجیتال استان کرمان یکی از حیاتی‌ترین رسالت‌های نسل فعلی کشور که باید مثل نسل قبل به بهترین وجه ممکن انجام شود را گام دوم انقلاب دانست و گفت: در گام دوم مقام معظم رهبری در سرفصل‌هایی وظیفه همه را مشخص کردند و آنچه در وظایف مشخص شده، فضای مجازی در این عرصه رسالت بسیار سنگینی را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه اولین رسالت رزمندگان فضای مجازی این است که گام دوم انقلاب را محکم، باتدبیر و عقلانیت و پشتکار بردارند، افزود: گام دوم 40 سال اول را معنادار می‌کند و نتیجه آن را می‌توانیم ببینیم.
امام جمعه کرمان مخاطبان کرسی فضای مجازی را بسیار زیاد و ملی و فراملی دانست و بیان کرد: لذا در اولین رسالت باید در مقابل جبهه دشمن خود را تجهیز کنیم.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: امروز ما در یک جنگ جدی و سخت‌تر از جنگ نظامی علیه استکبار جهانی قرار داریم و این میدان خصوصیت‌های خاص خودش را دارد و دشمن خیلی روی آن سرمایه‌گذاری کرده و در یک جنگ روانی تمام‌عیار در کنار جنگ‌های اقتصادی علیه ما کار می‌کند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: یکی از فضاها و محورهایی که دشمن به صورت جدی به آن دلبسته و در عملیات‌هایی که علیه ما یکی پس از دیگری دارد، طراحی می‌کند و البته شکست می‌خورد، دلبستگی‌اش به فضای مجازی است.
وی اظهارکرد: شما جوانان می‌توانید این عملیات روانی و هجمه عظیم را علیه ما خنثی کنید و بسیج در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها، انقلاب و خط رهبری و به نتیجه رسیدن گام دوم در همه عرصه‌های به‌خصوص فضای مجازی است و نیرویی مطئمن‌تر از این نیروها نداریم.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: رسالتی که رهبر معظم انقلاب بر دوش همه ما بخصوص جوانان عالِم و دانشمندان گذاشتند و جریان شهادت سردار سپهبد سلیمانی را یک مکتب اعلام فرمودند مکتبی که جریان است، این جریان اگر بخواهد خوب پیاده شود و کادرسازی شود در جریان مقاومت و جغرافیای اسلامی، یکی از ساده‌ترین بسترها که می‌شود کار کرد همین فضای مجازی است.
امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه باید بتوانیم این جریان شهادت شهید سلیمانی را ترویج و فرماندهی و راهبری کنیم، اظهارکرد: یکی از میدان‌هایی که مسئولیت بسیار مهمی در این زمینه دارد همین فضای مجازی است.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: امیدواریم در این رسالت‌های مهم گام دوم و جنگ تمام‌عیار علیه ما و هم در بخش جریان‌سازی مکتب شهید سلیمانی به گونه‌ای طراحی کنید که بتوانید با محوریت بسیجی که در همه صحنه‌های بعد از پیروزی انقلاب موفق بود در این عرصه هم موفقیت‌ها را یکی پس از دیگری جشن بگیریم.

انتهای پیام
captcha