رسیدگی به پرونده حادثه کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی است
کد خبر: 3872438
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

رسیدگی به پرونده حادثه کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی است

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری کرمان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی و تخصصی از سوی دادسرای استان در حال انجام است، گفت: با دستور رئیس قوه قضائیه رسیدگی به حادثه کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری این استان، امروز شنبه، 28 دی‌ماه در دیدار با خانواده‌های مرحوم حمزه‌نژاد و ایران‌پور در شهرستان بافت، گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلخ، اقدامات قضایی خود را آغاز کرد و در همین رابطه پرونده‌ای در دادسرای مرکز استان کرمان تشکیل شده است.

وی با ابراز تأسف و تأثر، مراتب تسلیت ریاست قوه قضائیه، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی را به خانواده داغدار این عزیزان اعلام و ابلاغ و از ذات اقدس الهی برای آن مرحومان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه اطمینان‌خاطر داد که قوه قضاییه در استان کرمان با جدیت پیگیر مطالبات و حقوق قانونی جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان این حادثه است.

موحد با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی و تخصصی از سوی دادسرای کرمان در حال انجام است، تأکید کرد: با دستور آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه، رسیدگی به حادثه کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی در استان کرمان قرار دارد.

یادآور می‌شود، رئیس کل دادگستری کرمان به همراه امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار بافت با حضور در منزل خانواده‌های مرحوم‌ها حمزه‌نژاد و ایران‌پور در شهرستان بافت از بازماندگان حادثه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراتب تألم و تأثر آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه را ابلاغ کردند.

انتهای پیام
captcha