تمام اعتبارات تخصیص یافته دولتی برای ایجاد اشتغال استفاده شوند
کد خبر: 3869751
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

تمام اعتبارات تخصیص یافته دولتی برای ایجاد اشتغال استفاده شوند

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس با تأكید بر اهمیت رفع مشكل بیكاری جوانان گفت: نباید هیچ ریالی از اعتبارات تخصیص یافته دولتی برای ایجاد اشتغال به هدر برود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، ظفر افشون، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس امروز، ۱۶ دی در پنجمین کارگروه اشتغال استان که با حضور مدیران و دستگاه‌های مرتبط با حوزه کار و اشتغال، مدیران بانک‌ها، صنعت و معدن و فعالان اقتصادی برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات جدی کشور موضوع بیکاری و ایجاد اشتغال است و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و نیز ریاست جمهوری مبنی بر موضوع ایجاد اشتغال، لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی با جدیت در این راستا اقدام کنند.
وی افزود: در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به کارسازی تسهیلات بانکی و ارائه به متقاضیان اقدامات لازم را به عمل آورند.
افشون گفت: خدمت به مردم و رفع گرفتاری‌های معیشتی و رفاهی به خصوص در فضای جنگ اقتصاد تحمیلی یک ضرورت است و دولت مجدانه در تلاش است علی‌رغم تحریم‌ها و فشارهای موجود از همه ابزار و امکانات خود برای عبور از مراحل بحرانی اقتصادی استفاده کند.
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس همچنین تاکید کرد: نباید هیچ ریالی از اعتبارات تخصیص یافته دولتی برای ایجاد اشتغال به هدررود.
وی بیان كرد: یکی از ملاک‌های مهم مجموعه استانداری فارس ارزیابی مدیران ایجاد اشتغال است و امیدواریم که مدیران دستگاه‌های اجرایی به توانند با ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در ارزیابی‌ها سربلند باشند.

انتهای پیام
captcha