سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل در مراسم ترحیم سردار سلیمانی در غزه
کد خبر: 3869041
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل در مراسم ترحیم سردار سلیمانی در غزه

گروه بین‌الملل ـ مردم غزه امروز، 14 دی‌ماه، در مراسمی که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل در مراسم ترحیم سردار سلیمانی در غزه/ تکذیب تهدید حماس از سوی مصربه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المیادین، مراسم سوگواری شهادت  «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران امروز، 14 دی‌ماه، به دعوت گروه‌های مختلف فلسطینی در میدان «الجندی المجهول»، واقع در مرکز شهر غزه برگزار شد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی در این مراسم شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

جنبش‌های مختلف فلسطینی از جمله حماس و فتح  نیز روز گذشته بیانیه‌هایی در محکومیت ترور سردار سلیمانی صادر کرده‌اند.

اسماعیل رضوان از فرماندهان جنبش حماس با بیان این که ژنرال بزرگ خادم مقاومت به دست نیرنگ آمریکایی ـ صهیونیستی ترورشد، تصریح کرد: این جنایت بر پایداری مقاومت خواهد افزود و مسئولیت پیامدهای آن برعهده آمریکا و اسرائیل است.

در همین رابطه منابع آگاه فلسطینی اخبار منتشر شده توسط رسانه‌های عبری مبنی بر تهدید حماس از سوی مصر پس از ترور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس را تکذیب کردند.

منابع خبری نزدیک به جنبش حماس در این باره تصریح کردند: مصر هرگز، نه اکنون و نه در گذشته، نامه تهدید آمیزی به گروه‌های فلسطینی ارسال نکرده است.

یادآور می‌شود، آمریکا بامداد جمعه، 13دی‌ماه، در یک حمله پهپادی، قاسم سلیمانی را به همراه «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشدالشعبی عراق به شهادت رساند.

انتهای پیام
captcha