خبرسازی رسانه‌های معاند درباره شهادت معاون دبیرکل حزب‌الله
کد خبر: 3868492
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

خبرسازی رسانه‌های معاند درباره شهادت معاون دبیرکل حزب‌الله

گروه بین‌الملل ـ برخی رسانه‌ها معاند منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی و معاون حشدالشعبی، مدعی شدند که شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در حمله موشکی به محوطه فرودگاه بغداد شهادت رسیده است.

خبرسازی رسانه‌های معاند منطقه درباره شهادت معاون دبیرکل حزب‌الله
به گزارش ایکنا به نقل از «iraqnewspaper.net»، روزنامه الکترونیکی «العراق» و شبکه‌های ماهواره‌ای العربیه و الحدث به نقل از برخی منابع ناشناس مدعی شدند که علاوه بر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، معاون بسیج مردمی عراق، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، محمد الکوثرانی، مسئول پرونده عراق در حزب‌الله لبنان و حاج سامر عبدالله، داماد عماد مغنیه نیز به شهادت رسیده‌اند.

همچنین، این رسانه‌های معاند مدعی شدند که شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق و هادی عامری، رئیس سازمان «بدر» عراق و از رهبران حشدالشعبی در محله «الجادریه» بغداد بازداشت شده‌اند.

لازم به ذکر است که این اخبار هنوز از سوی هیچ یک از رسانه‌های معتبر و رسمی عراق و لبنان تأیید نشده است.

در جریان حمله هوایی ارتش آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد در بامداد جمعه، شماری از مقام‌های حشدالشعبی به شهادت رسیدند. 

«ابومهدی المهندس»، معاون حشدالشعبی و «محمدرضا الجبری»، مسئول روابط عمومی و تشریفات این سازمان جزو افرادی بودند که در این حمله به شهادت رسیدند. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان این حمله را تأیید کرد. 
انتهای پیام
captcha