ارائه 40 پروژه ترویج فرهنگ كتابخوانی در شیراز
کد خبر: 3865716
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

ارائه 40 پروژه ترویج فرهنگ كتابخوانی در شیراز

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از ارائه 40 پروژه ترویج فرهنگ كتابخوانی در این كلان‌شهر در سال جاری خبر داد و تشكیل شبكه‌های دوستدار كتاب در بین اقشار و صنوف مختلف را از جمله این پروژ‌ها دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی‌راد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 30 آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه فعالیت‌های گسترده‌ای برای ترویج فرهنگ كتابخوانی و كسب عنوان شهر دوست‌دار كتاب انجام شده است، گفت: در این راستا 40 پروژه مستقل به‌منظور ترویج فرهنگ كتابخوانی در كلان‌شهر شیراز در سال جاری ارائه شده است.
وی، راه‌اندازی شبكه‌های دوستدار كتاب در میان اقشار و صنوف مختلف نظیر شبكه ورزشكاران، نامه‌رسانان، آتش‌نشانان، مادران و كودكان، نابینایان، صنعتگران، بازرگانان، كافه‌ها، رستوران‌ها و تاكسی‌داران را از جمله این پروژه‌ها و تلاش‌ها برشمرد.
گشتاسبی‌راد گفت: همچنین شورای اسلامی شهر شیراز نیز مصوبه‌ای برای احداث باغ کتاب داشته است که جانمایی آن انجام شده و در حال طراحی است و به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.
معاون فرهنگی شهرداری شیراز ادامه داد: علاوه بر این‌ها ساخت نمادهای کتاب در سطح شهر شیراز با همکاری سازمان سیما و منظر شهرداری از دیگر فعالیت‌های ترویج كتابخوانی در شیراز است.

انتهای پیام
captcha