برنامه حضور پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه هفته پژوهش
کد خبر: 3864868
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

برنامه حضور پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه هفته پژوهش

گروه دانشگاه ــ گروه‌های علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دستاوردهای خود را در نمایشگاه هفته پژوهش واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران که از امروز ۲۶ آذرماه، آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد، اعلام کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برنامه حضور گروه‌های علمی و مهمان‌های این پژوهشکده در نمایشگاه هفته پژوهش امسال واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران که از امروز، ۲۶ آذرماه، آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد، اعلام شد.

امروز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه، با حضور اعضای گروه مطالعات آینده‌نگر، دستاورد‌های میز‌های تخصصی این گروه شامل «دانشگاه کارآفرین»، «مطالعات میان‌رشته‌ای در دانشگاه ایرانی»، «بین‌المللی شدن دانشگاه ایرانی» و «مطالعات اجتماعی فضای ارتباطی در محیط آموزش عالی» ارائه شد. امروز همچنین فرهاد نظری و مجید کرامت‌زاده درباره «روند پژوهش‌های آینده‌پژوهی در ایران» به بحث نشستند.

روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه، با حضور اعضای گروه مطالعات زنان، دستاورد میز‌های «زنان در آموزش عالی»، «مسائل اجتماعی و فرهنگی دختران دانشجو» و «مهاجرت زنان در آموزش عالی» پژوهشکده ارائه می‌شود. همچنین در این روز سمیه فریدونی، عضو هئیت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به‌عنوان مهمان ویژه در غرفه این پژوهشکده حضور خواهد داشت و درباره «آموزش عالی و عدالت آموزشی: واکاوی آماری حضور زنان» صحبت خواهد کرد.

روز پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه، با حضور اعضای گروه مطالعات اجتماعی، دستاورد میز‌های «اخلاق پژوهش»، «مسئولیت اجتماعی دانشگاه»، «مسائل دانشجویی در دانشگاه‌ها»، «تشکل‌ها و جنبش‌های سیاسی دانشجویی» و «مطالعات اجتماعی فناوری»، ارائه می‌شود. همچنین در این روز ابراهیم توفیق و فضه کاشی در غرفه پژوهشکده سخنان خود را با عنوان «ادراک دانشجویان از مسئولیت اجتماعی» از ساعت ۱۰ تا ۱۲، رضا نجف‌زاده بحث خود را با عنوان «دانش و قدرت در ایران معاصر» از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و نعمت‌الله فاضلی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ سخنان خود را پیرامون فرهنگ دانشگاهی ارائه خواهند داد.

روز جمعه ۲۹ آذرماه نیز اعضای گروه مطالعات فرهنگی در غرفه پژوهشکده به ارائه دستاورد‌های میز‌های «تولید و مصرف فرهنگی در دانشگاه»، «تولید علمی کاذب در دانشگاه ایرانی»، «فلسفه دانشگاه»، «آموزش عالی و محیط زیست»، «رادیکالیسم دانشگاهی در آموزش عالی ایران» می‌پردازند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی و شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به خیابان سئول محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران سالن ۲۷، غرفه ۳۲ مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha