افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز در سنندج
کد خبر: 3863449
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز در سنندج

گروه اجتماعی ــ دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز دکتر علی‌اصغر فانی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و خیران امروز، ۲۰ آذرماه در سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، امروز، 20 آذرماه در آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیرساز با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد کار احداث این مدرسه را انجام داده است، اظهار کرد: دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز دکتر علی اصغر فانی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و خیران امروز، 20 آذرماه در سنندج افتتاح شد.

وی با اعلام اینکه زیربنای این مدرسه خیرساز دو هزار متر مربع بوده که در زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۰۰ متر احداث شده است، افزود: این مدرسه دارای ۱۲ کلاس درس استاندارد، دو آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه، سالن اجتماعات و بخش‌های اداری است.

قربانی اعلام کرد: وجه تمایز این طرح با بسیاری از پروژه‌های عمرانی این است که با این حجم کار در طول یک‌سال آماده بهره‌برداری شد و این می‌تواند الگویی برای سایر خیرین و به ویژه بخش‌های دولتی برای تسریع در روند ساخت پروژه‌های عمرانی باشد.

وی با تقدیر از بنیاد فرهنگی مصلی نژاد برای این اقدام خداپسندانه در سنندج یادآور شد: برای احداث و تأمین کامل تجهیزات این پروژه در مجموع ۵۲ میلیارد ریال از سوی بنیاد فرهنگی مذکور هزینه ‌شده است.

انتهای پیام
captcha