مردم کرمان در حمایت از اقتدار و امنیت کشور راهپیمایی می‌کنند
کد خبر: 3858385
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
فردا؛

مردم کرمان در حمایت از اقتدار و امنیت کشور راهپیمایی می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری راهپیمایی مردم ولایتمدار کرمان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور خبر داد و گفت: راهپیمایی مردم کرمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزار  ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع ،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، امروز، چهارشنبه، 29 آبان در جمع اصحاب رسانه از برگزاری راهپیمایی مردم ولایتمدار شهر کرمان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور خبر داد و گفت: این راهپیمایی روز پنجشنبه 30 آبان ماه از چهار راه ولی‌عصر تا میدان آزادی کرمان برگزار می‌شود.

وی ساعت شروع راهیپمایی را 9 و 30 دقیقه صبح اعلام کرد و از تمام مردم و اقشار مردم دعوت کرد تا با حضور خود و در پاسخ مثبت به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب یاس و ناامیدی دشمن شده و همانند گذشته نقشه‌های دشمن را در براندازی انقلاب خنثی کنند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه این راهپیمایی مردمی در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود، بیان کرد: مردم غیور و ولایتمدار جیرفت روز گذشته و شهرستان بم نیز امروز در اعتراض به عمل آشوبگران طی روزهای گذشته، راهیپمایی دارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: شهرستان زرند و شهربابک در روز جمعه یکم آبان ماه و شهرستان سیرجان روز شنبه یکم آذر ماه، پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام خواهند کرد.

انجم‌شعاع اظهار کرد: رهبری فرموده بودند که مراقب فتنه باشید، اما پیش‌بینی می‌شد که نزدیک انتخابات این اتفاق رخ دهد، نگرانی و دغدغه مردم هم به جا و حق اعتراض هم برای آنها محفوظ بود، اما دشمن منتظر فرصت بود که به نظام اسلامی و انقلاب ضربه وارد کند.

وی تصریح کرد: ایران در منطقه مرکز مقاومت است، از چندی قبل که فتنه در لبنان و عراق به وجود آمد، پیش‌بینی می‌شد که این اعتراض‌ها به ایران برسد، اما گرانی بنزین زمینه را فراهم کرد که از حضور مردم برای اعتراض سوءاستفاده کرده و بر موج جمعیتی سوار شده و موجب آشوب و اغتشاش در کشور شوند.

انجم‌شعاع اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی برای برپایی راهپیمایی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد تا راهپیمایی‌های خودجوش به شکل منسجم انجام گیرند که برد تبلیغی در سطح ملی و جهانی داشته باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: میان حق اعتراض مردم و اغتشاش‌ها باید تفاوت و مرز گذاشت، مردم حق مطالبه دارند، اما از سوی دیگر مقابل سوءاستفاده‌گران و منتظران ضربه به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و مقاومت ایستاد.

وی بیان کرد: همان طور که دشمنان ما همه توان و فکرشان را برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی گذاشته‌ است، ما هم باید تمام توان خودمان را در مقابل خواسته ناحق آنها بگذاریم.

انجم‌شعاع تأکید کرد: مردم ما آگاه، بصیر و هوشمند هستند و همیشه بین مشکلات و نظام و حمایت از آن فرق می‌گذارند، ان‌شاءلله در این راهپیمایی هم حضور می‌یابند و با حضور حماسی خود در این مسیر دشمن را ناامید می‌کنند.

انتهای پیام
captcha