دوره تربیت مربی طرح تحفیظ رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3848686
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

دوره تربیت مربی طرح تحفیظ رضوی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره تربیت مربی طرح تحفیظ رضوی با همکاری و نظارت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی طرح تحفیظ رضوی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، دوره تربیت مربی و طرح تحفیظ رضوی از سوی مؤسسه فرهنگی علی بن ابیطالب(ع) و با همکاری و نظارت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام مربیان در این دوره به شرح ذیل است:
تسلط بر حداقل 10 جزء ترتیبی از محفوظات، تکمیل فرم اطلاعات و تعهدات مربیان، مدرک تحصیلی حداقل دیپلم با سطح یک حوزه علمیه و دارا بودن حداقل سن 18 سال است.

بنابراین گزارش ارائه گواهینامه رسمی از مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، ارائه گواهینامه رسمی از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، بسترسازی جهت ورود مربیان به عرصه تدریس حفظ و مفاهیم قرآن کریم و شرکت در کارگاه عملی تجوید در ضمن دوره تربیت مربی از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

علاقه‌مندانی که دارای شرایط شرکت در این دوره هستند، می‌توانند از ساعت 8 تا 16 با مراجعه به مجتمع فرهنگی موقوفه ای علی بن ابیطالب(ع) واقع در میدان بسیج، بین فدائیان 1 و 3 برای ثبت نام اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام در این دوره از 6 مهرماه آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه دارد. زمان برگزاری آزمون کتبی و شفاهی برای کسب امتیاز جهت ورود به دوره 8 تا 10 آبان ماه است، ضمن اینکه زمان برگزاری دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09039236911 و 09925942640 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha