کاهش ۵۰ درصدی تجاوز به عنف در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3846416
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

کاهش ۵۰ درصدی تجاوز به عنف در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: در تجاوز به عنف رتبه ۲۳ کشور را داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کاهش 50 درصدی تجاوز به عنف در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان، امروز، 9 مهرماه در نشست خبری، اظهار کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ناجا است.

وی شعار هفته ناجا را «پلیس هوشمند ـ امین مردم» برشمرد و افزود: صبحگاه مشترک با سپاه، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، آموزش همیاران پلیس و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 32 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی، مواد غذایی، پوشاک و 154 دستگاه بیت کوین در استان خبر داد و افزود: در این حوزه 120 درصد افزایش کشفیات داشتیم و 800 نفر در این رابطه دستگیر و 600 خودرو متوقف شد.

انصاری با اشاره به حوزه جرایم سایبری، اضافه کرد: در این حوزه 271 درصد جرایم ما افزایش یافته که 93 درصد این جرایم کشف شده و از این میزان 14 درصد هتک حیثیت و 27 درصد سرقت و کلاهبرداری رایانه‌ای و سایر جرایم مخابراتی بوده است.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش ۵۰ درصدی شرارت هستیم، تصریح کرد: سال گذشته ۷ قتل رخ داد و امسال آمارها همین میزان بوده که رتبه ۱۹ کشور به لحاظ وقوع قتل را داریم و در خودکشی ۲۷ کشور هستیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری دو قاتل فراری زندان دهدشت، بیان کرد: پلیس دو ماه در این خصوص وقت گذاشت که شخص اول با کمک متنفذین محله و فرد دوم در شهر اهواز دستگیر و تحویل زندان شدند که موجب خرسندی مردم و رضایت از عملکرد پلیس شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha