کارگاه «دیجیتال مارکتینگ» در بابل برگزار شد
کد خبر: 3844665
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
با محوریت کسب روزی حلال؛

کارگاه «دیجیتال مارکتینگ» در بابل برگزار شد

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد بندپی بابل از برگزاری بزرگترین کارگاه کارآفرینی «دیجیتال مارکتینگ» با محور کسب و کار حلال در این منطقه بندپی بابل خبر داد.

کارگاه «دیجیتال مارکتینگ» در بابل برگزار شدبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فرضعلی خلیلی، رئیس کمیته امداد بندپی بابل، اظهار کرد: در راستای افزایش توانایی و مهارت مستعدان برتر برای حضور در عرصه‌های کارآفرینی و اشتغالزایی با رویکرد انطباق با داشته‌های بومی، کارگاه کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار جدید به همت بنیاد فارغ‌التحصیلان برای فرزند مددجویان تحت حمایت در این منطقه انجام شد.
وی با اشاره به اینکه آماده‌سازی مددجویان با برگزاری کارگاه کارآفرینی و توانمند‌سازی آنها انجام می‌شود، افزود: این آموزش‌ها با هدف آشنایی با اهمیت و فضیلت کسب و کار در آموزه‌های دینی و آشنایی با اصول مدیریت اقتصاد خانواده، تدبیر معاش و ایجاد آماده‌سازی شغلی برای فرزندان مددجو اجرا شده است.
رئیس کمیته امداد بندپی، گفت: برگزاری بزرگترین کارگاه کارآفرینی «دیجیتال مارکتینگ» با همکاری کاریابی بابل برای بانوان و آقایان فارغ‌التحصیل و کارآفرینان تحت حمایت به منظور هم‌افزایی میان فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان، آشنایی با داشته‌ها و دانسته‌ها، دستاوردها، چالشها و مشکلات موجود در منطقه و همچنین زمینه‌سازی برای حضور اثرگذار اجتماع در جامعه بومی برگزار شد.
وی افزود: محور آموزش عمومی این دوره‌ها شامل ترویج و تشویق فرهنگ کارآفرینی، اهمیت کسب کار در آموزه‌های دینی، نفس کسب روزی حلال در زندگی، تدبیر و آینده‌نگری، خودباوری و اعتماد به نفس بوده است .
خلیلی گفت: 3 هزار و 319 خانوار در منطقه بندپی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
انتهای پیام

captcha