پیرغلامان حسینی روحیه انقلابی را به جوانان منتقل کنند
کد خبر: 3838384
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

پیرغلامان حسینی روحیه انقلابی را به جوانان منتقل کنند

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: روحیه انقلابی باید به نسل جوان منتقل شود چرا که نسل جوان امروز به تربیت‌ پیرغلامان و هیئت‌های مذهبی احتیاج دارد و تجربیات آنان باید به جوانان منتقل شود.

پیرغلامان حسینی روحیه انقلابی را به جوانان منتقل کنندبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 6 شهریورماه در آیین افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در شهرستان میبد اظهار کرد: روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر طاغوت و دشمن و همراهی و یاری امام خمینی (ه) از تجربیات و سوابق خوب پیرغلامان حسینی و مداحان است که باید به جامعه منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی باید به خوبی به نسل جوان منتقل شود گفت: نسل جوان امروز به تربیت‌ پیرغلامان و هیئت‌های مذهبی احتیاج دارد و این تجربیات را باید انتقال داده و روحیه انقلابی ادامه‌دار و مستمر باشد.

امام جمعه یزد بیان کرد: دشمنان و استکبار تلاش  خود را برای گرفتن ارز‌ش‌های انقلابی از جوانان ما به کار گرفته‌اند لذا باید استقلال و عزت و شرفی که به واسطه امام حسین (ع) داریم، حفظ و جوانان را به این سمت هدایت کنیم.

وی افزود: ما هر چه داریم از امام حسین (ع) است و باید مداحان و شاعران به اشعار در هیئت‌ها و مراسم‌های عزاداری توجه ویژه داشته باشند که مبادا از مسیر انقلابی منحرف و این مسیر کمرنگ و سست شود.

ناصری ادامه داد: این حب الحسین (ع) بود که از انهدام سوریه، نجف، کربلا و سامرا جلوگیری کرد و این روحیه انقلابی بود که همه ما را از شر دشمنان نجات داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: پیرغلامان باید فریاد زنند که ما زنده، ایستاده و پایدار از حرم حسینی و انقلاب و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha