جشن غدیر در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3832435
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

جشن غدیر در کرمان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول کمیته مردمی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمان گفت: هیئت‌های مذهبی در این ایام تبلیغات محیطی در رابطه با عید غدیر در سراسر شهر کرمان دارند و جشن محوری غدیر در امامزاده محمد(ع) کرمان در شام عید غدیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی، مسئول کمیته مردمی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمان، امروز، یکشنبه، 13 مرداد در جلسه بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده این کمیته در دهه ولایت و امامت در کرمان گفت: 30 ایستگاه صلواتی متحدالشکل توسط هیئت‌های مذهبی شهر کرمان از سه روز قبل از عید غدیر در سطح شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 45 هیئت مذهبی شهر کرمان عضو کمیته مردمی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمان هستند افزود: این هیئت‌های مذهبی در این ایام تبلیغات محیطی در رابطه با عید غدیر در سراسر شهر کرمان دارند و جشن محوری غدیر در امامزاده محمد(ع) کرمان در شام عید غدیر برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مردمی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمان با اشاره به اینکه موکب بزرگ غدیر در میدان شورای شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: این موکب شامل هفت بخش درمانی، فرهنگی، کودکان، پرسمان دینی، شهدا، اطعام و توزیع شربت و شیرینی است که توسط هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha