اجرای طرح «هر مسجد، یک حقوق‌دان» در مساجد کرمانشاه
کد خبر: 3825143
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

اجرای طرح «هر مسجد، یک حقوق‌دان» در مساجد کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ طرح «هر مسجد، یک حقوق‌دان» در ۴۲ مسجد ‌استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مجتبی بیاتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 16 تیرماه در آئین افتتاحیه طرح آموزش همگانی حقوق «هر مسجد، یک حقوق‌دان» اظهار کرد: طرح آموزش همگانی حقوق «هر مسجد، یک حقوقدان» از سوی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان در راستای آموزش مباحث حقوقی و قضائی به آحاد جامعه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در 14 شهرستان و در سال‌جاری 42 مسجد استان اجرا می‌شود و اولویت در انتخاب مساجد مشمول طرح آموزش همگانی حقوق با مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

‌رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر احیای حقوق عامه و تقویت مساجد و لزوم خدمات اجتماعی به ویژه خدمت‌رسانی به آحاد مردم، طرح مذکور به عنوان برنامه‌محور سازمان بسیج حقوق‌دانان بسیج حقوق‌دانان جهت نقش‌آفرینی حقوق‌دانان بسیجی و انقلابی در مساجد به منظور ارائه خدمات تخصصی حقوقی و قضائی به مردم برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه این طرح در مسیر مبارزه با فقر حقوقی به دو صورت فردمحور و اجتماع‌محور اجرا می‌شود، اظهار کرد: در هفته در قالب این طرح یک جلسه برنامه سخنرانی برای مردم و یک مشاوره حقوقی و قضائی در موضوعات خاص حقوقی برگزار می‌شود.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: در این طرح از وجود حقوق‌دانان بسیجی، متعهد و انقلابی به‌عنوان مربیان آموزشی و مشاوره استفاده خواهد شد.
انتهای پیام

captcha