پخش مراسم تشییع پیکر شهید «علی آقایی» از شبکه سبلان
کد خبر: 3823519
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

پخش مراسم تشییع پیکر شهید «علی آقایی» از شبکه سبلان

گروه اجتماعی ــ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «علی آقایی» به صورت زنده از شبکه سبلان صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می‌شود.

پخش مراسم تشییع پیکر شهید «علی آقایی» از شبکه سبلانبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرگرد پاسدار داود نقی‌پور، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز، دهم تیرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های مراسم تشییع پیکر شهید علی آقایی در اردبیل تصریح کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی‌های انجام یافته از سوی سپاه حضرت عباس(ع) و صدا و سیمای مرکز اردبیل، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم پاسدار رشید اسلام علی آقایی به صورت زنده از شبکه سبلان پخش خواهد شد.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و کانال‌های فضای مجازی از نخستین روز اطلاع رسانی مراسم این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر و قدردانی بسیار دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) گفت: همه ما در قبال رشادات و جانفشانی شهدا که امنیت و آرامش را به این مملکت اسلامی بخشیدند وظیفه سنگینی داریم تا راه و نام این شهیدان به فراموشی سپرده نشود.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم انسان‌های پاک خدای متعال هستند که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان خود را تقدیم کردند و در روزهای سخت از ناموس و فرزندان خود گذشتند تا خدشه‌ای به اسلام وارد نشود.

انتهای پیام

captcha