اعمال محدودیت ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام
کد خبر: 3817068
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

اعمال محدودیت ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام

گروه اجتماعی- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمانشاه اعمال می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز (دوشنبه - ۱۳ خرداد) و در خیابان مدرس شهر کرمانشاه برپا می‌شود.
وی افزود: با توجه به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مسجد جامع شهر کرمانشاه، خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب به صورت مسیر رفت وبرگشت شامل محدودیت تردد و توقف خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: تمامی معابر فرعی و خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان مدرس مانند کوچه لک‌ها و خیابان فیض آباد نیز شامل این محدودیت خواهند شد.
وی تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی تا پایان مراسم ادامه یافته و انتظار می‌رود رانندگان با مأموران ما همکاری لازم را داشته باشند.
شیری ادامه داد: در زمان اجرای طرح ترافیک همکاران ما از هرگونه تردد در مسیرهای یاد شده خودداری و خودروهای پارک شده را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.
وی در پایان از رانندگان خواست تا در طول زمان اجرای طرح محدودیت ترافیکی، از خیابان کوهساری به طرف بلوار افشار طوس و خیابان شهدای اشک تلخ به خیابان شریعتی به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha