شرکت ۴۵۰۰ البرزی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌
کد خبر: 3787870
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

شرکت ۴۵۰۰ البرزی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز از شرکت چهار هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

شرکت 4500 البرزی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم

علیرضا عسگری، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هفتمین کرسی تلاوت ملی البرز امروز، 16 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این کرسی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی برگزار می‌شود، ادامه داد: در حاشیه برگزاری این کرسی شاهد برگزاری نمایشگاهی از 40 سال دستاوردهای قرآنی استان در مصلی کرج خواهیم بود.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این آزمون نه اسفندماه با حضور چهار و 500 قرآن آموز برگزار می‌شود.
عسگری اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون در رده سنی خردسال(کودکان زیر 6 سال) تا بزرگسالان( افراد بالای 40 سال) قرار دارند.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز گفت: بدون شک برگزاری چنین رویدادهایی نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ قرآنی ‌بین اقشار مختلف دارد.
انتهای پیام

captcha