دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف کرمان معرفی شد
کد خبر: 3778798
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف کرمان معرفی شد

گروه اجتماعی - سردار محمد مطهری به‌عنوان دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیروز یکشنبه، 16 دی در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه آیات و روایات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه وظیفه هر مسلمانی است در برابر منکرات بایستد، گفت: قوام دیگر فریضه‌ها به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر وابسته است.
وی با بیان اینکه در مرحله اول باید دانش لازم در این زمینه را داشت و ساز و کار لازم را دانست و افزود: در مرحله دوم مجموعه‌ای به‌صورت مستقیم، این امر بسیار مهم را به عهده بگیردد در مرحله سوم عملیاتی کردن آن است که به نظر می‌رسد در جامعه دچار اشکال است.
علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر اولویت قرار دادن نوع معروف و منکرات گفت: باید اراده لازم و طرح مناسب داشته باشیم و در صحن عمومی جامعه نیاز به اراده و جدیت مضاعف دارد تا امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی پیاده کرده و آثار خوب آن را ببینیم.
حجت‌الاسلام میرزایی‌گودرزی، معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از تغییر رویکرد این ستاد خبر داد و گفت: در مرحله نخست می‌خواهیم نام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را زنده کنیم و برگرداندن هویت نام این ستاد رویکرد جدید است که مردم از اسم آن لذت ببرند.
وی با تأکید بر اینکه باید به رسانه و فضای مجازی به‌عنوان ابزار جدی و مستحکم بپردازیم، افزود: مطالبه‌گری مردم رویکرد سوم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور است.
یادآور می‌شود، در این آیین از محمد سلطان‌زاده دبیر سابق ستاد امر به معروف استان کرمان تجلیل و سردار محمد مطهری به‌عنوان دبیر جدید ستاد معرفی شد.
انتهای پیام

captcha