پوستر اولین یادواره شهدای سوادآموزی لرستان رونمایی شد
کد خبر: 3778253
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

پوستر اولین یادواره شهدای سوادآموزی لرستان رونمایی شد

گروه فرهنگی ـ پنج‌شنبه، سیزدهم دی طی مراسمی پوستر اولین یادواره ۱۳ شهید نهضت سوادآموزی لرستان رونمایی شد.

پوستر اولین یادواره شهدای سوادآموزی لرستان رونمایی شد

به گزارش ایکنا از لرستان، پوستر اولین یادواره ۱۳ شهید نهضت سوادآموزی لرستان پنج‌شنبه، سیزدهم دی با حضور هاشم دالوند، معاون سوادآموزی  اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان و اعضای ستاد برگزاری یادواره رونمایی شد.

هاشم دالوند، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان در این مراسم که در کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم‌آباد برگزار شد، یکی‌از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدا را انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب برشمرد و افزود: نخستین یادواره شهدای سوادآموزی لرستان ۲۰ دی‌ماه در تالار ماه حوزه هنری لرستان با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

وی از تهیه تمثال مبارک ۱۳ شهید نهضت سوادآموزی لرستان با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و با استفاده از هنر سیاه‌قلم اشاره کرد و گفت: چکیده‌ای از زندگی‌نامه شهدای سوادآموزی لرستان در قالب یک مجموعه تهیه شده است.

دالوند به استفاده از ظرفیت هنرمندان اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در برگزاری این یادواره اشاره کرد و افزود: در طراحی دکور برنامه نیز از خلاقیت هنرمندان کانون ادب بهره گرفتیم چراکه بر این باوریم که برنامه باید در شان و منزلت شهدا برگزار شود.

انتهای پیام

captcha