نیاز به مدیران دارای روحیه انقلابی و جهادی داریم
کد خبر: 3776225
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
بابایی:

نیاز به مدیران دارای روحیه انقلابی و جهادی داریم

گروه فرهنگی ـ رئیس جهاد دانشگاهی فارس تأكید كرد كه امروز نیاز به مدیرانی داریم که دارای روحیه انقلابی و جهادی و مسئولیت‌پذیری همانند دهه اول انقلاب باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس شب گذشته، 5 دی‌ماه در یكصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان با تأكید بر احیای روحیه جهادی و انقلابی در میان مدیران نظام اسلامی گفت:‌ امروز نیاز به مدیرانی داریم که دارای روحیه انقلابی و جهادی و مسئولیت‌پذیری همانند دهه اول انقلاب باشند.

وی با تصریح این نكته كه در حوزه فرهنگ منابع انسانی رشد خوبی  نداشته‌ایم، گفت: در حوزه جانشین‌پروری هم خیلی خوب كار نكرده‌ایم.

بابایی با بیان اینكه اقدامات مختلفی نظیر راه‌اندازی میز خدمت، تكریم ارباب رجوع و غیره را در ادارات انجام داده‌ایم، گفت: شورای فرهنگ عمومی استان بهترین مكان برای ارتقای فرهنگ در ادارات است كه البته این مسئله باید برای كارمندان هم اتفاق بیفتد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مدیران اسلامی گفت: اگر قرار است ارتقایی در سطح فرهنگ جامعه و ادارات داشته باشیم، این مسئله می‌تواند یكی از اصلی‌ترین برنامه‌های استان باشد.

وی تأكید كرد كه فرهنگ مدیریت اسلامی امروز باید دغدغه همه مدیران و دست‌اندر کاران باشد تا این امر بتواند مدیرانی تربیت كند که دارای اخلاق اسلامی باشند و از منیتها دور باشند.

بابایی ضمن اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای برگزاری این دوره‌ها برای كارمندان و مدیران گفت: جهاد دانشگاهی فارس با سابقه برگزاری دوره‌های مختلف برای کارمندان و مدیران بیش از پیش آمادگی برگزاری این دوره‌ها را دارد.

انتهای پیام

captcha