رعایت شأن ایام فاطمیه در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
کد خبر: 3774923
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
صدفی تأکید کرد:

رعایت شأن ایام فاطمیه در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: رعایت شأن ایام فاطمیه، صرفه‌جویی و پرهیز از برنامه‌های سیاسی و جناحی و ... در دهه فجر و جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد تأکید است.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 2 دی در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: شورای سیاستگذاری و راهبردی در مرکز استان کرمان خرداد‌ماه به ریاست امام جمعه و با حضور جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران و سپس ستاد آن با 26 کارگروه در سطح استان کرمان تشکیل شد.
وی افزود: در شهرستان‌ها تاکنون 50 تا 60 درصد برنامه‌ها طراحی شده است و 5 هزار برنامه با 150 عنوان از سراسر استان کرمان ارسال شده است.
صدفی با اشاره به اینکه در سطح استان 7 هزار و 500 مدرسه وجود دارد که هنوز برنامه‌های آن‌ها اعلام نشده است، بیان کرد: این برنامه‌ها بر اساس هشت مولفه اعلام شده و توجه به محتوا و تاثیرگذاری، رعایت شئونات ایام فاطمیه، صرفه‌جویی، مردمی کردن، پرهیز از برنامه‌های سیاسی و جناحی و ... در قالب برنامه‌های تبیینی و آیینی مورد تأکید بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: تعامل، همدلی و هم‌افزایی بین نهادها در سطح استان کرمان وجود دارد تا در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جشنی برگزار کنیم که دوستان شاد و دشمنان کور شوند.
انتهای پیام

captcha