تغییر باور‌های دینی جوانان؛ مهمترین نقشه دشمنان انقلاب
کد خبر: 3770726
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

تغییر باور‌های دینی جوانان؛ مهمترین نقشه دشمنان انقلاب

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از طریق جنگ نرم به‌دنبال تغییر باور‌ها و اعتقادات ملت ایران به‌ویژه جوانان هستند.

تغییر باور‌های دینی جوانان مهمترین نقشه دشمنان انقلاببه گزارش ایکنا از اردبیل، ‌ ‌حسین حسین‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز‌ روز گذشته، ۱۷ آذرماه در نشست روشنگری فصلی بسیجیان پایگاه شهید محلاتی روستای عیوضلو پلنگلو گفت: امروز دنیا به دلیل تفکرات موثر بسیج در عرصه‌های مختلف از ما حساب می‌برد چراکه تفکر بسیجی دشمن را به لرزه درآورده است.
وی به اهداف تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج یک حرکت منظم و سازمان‌یافته اجتماعی است که هم در زمان جنگ و هم در زمان صلح در تمام عرصه‌های پیشرفت و توسعه کشور حضور مؤثر داشته است.
حسین‌زاده با اشاره به حضور مؤثر بسیج در تمامی عرصه‌های مختلف نظام، از تشکیل گردان سایبری بسیج در ناحیه عشایری اصلاندوز خبر داد و گفت: امروز دشمنان از طریق جنگ نرم بدنبال تغییر باور‌ها و اعتقادات ملت ایران بخصوص جوانان هستند لذا اهمیت حضور بسیج در فضای مجازی در مقابله با جنگ نرم دشمنان لازم و ضروری است.
فرمانده ناحیه بسیج عشایری اصلاندوز با بیان اینکه در طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی ایران، همواره با انواع جنگ‌های دشمن مورد تهاجم قرار داشته است افزود: دشمن همچنان در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و از هر روزنه و یا هر دسیسه و نقشه‌ا‌ی به‌دنبال اهداف خویش است و در آخرین اقدام به طور رسمی جنگ نرم را در عرصه‌های جدید مانند فضای مجازی طراحی و به اجرا گذاشته‌اند.
حسین‌زاده با اشاره به نقش مؤثر بسیج در آگاه‌سازی مردم از فضای مجازی گفت: بسیجیان نقش مهمی در خنثی‌سازی نقشه مخرب دشمنان در فضای مجازی دارند، چرا که هر جا تفکر بسیجی تقویت شود در آنجا توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.
انتهای پیام

captcha