اعزام نخستین كاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب ایران
کد خبر: 3762163
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
در شیراز صورت گرفت؛

اعزام نخستین كاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب ایران

گروه اجتماعی ـ مراسم بدرقه نخستین كاروان اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی استان فارس امروز در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم بدرقه نخستین كاروان اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان دختر شیراز امروز، 16 آبان‌ماه به‌همت سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) برگزار شد.
مرتضی خسروانی، فرمانده این ناحیه از سپاه در حاشیه این مراسم گفت: کاروانی به استعداد 17 اتوبوس از دانش آموزان دخترانه شیراز به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه جبهه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا، جبهه فرهنگی و اقتصادی است، گفت: با سلاحِ راهیان نور که همان زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است می‌توان به جنگ فرهنگی و نرم دشمن رفت و علاوه بر دفاع از ارزش‌های انقلاب و دستاورد شهدا با صدور روحیه ایثار و شهادت طلبی به کشورهای اسلامی به جنگ هجومی با دشمن رفت، کما اینکه تا کنون همین‌گونه بوده است.
خسروانی بیان کرد: جمهوری اسلامی توانست با صدور ایثار و شهادت‌طلبی به جوانان کشورهای اسلامی، آنان را به صف مقابله با دشمن بکشاند و یک نهضت به‌نام نهضت مقاومت در منطقه ایجاد کند و به جنگ با تروریسم برود.
فرمانده ناحیه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: این اولین کاروان اعزامی در سال 97 به مناطق عملیاتی است و تا پایان اسفندماه امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعزام‌های بیشتری در سطح شیراز خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha