روحیه انقلابی راه پیشرفت را هموار می‌کند
کد خبر: 3758908
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

روحیه انقلابی راه پیشرفت را هموار می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زاهدان گفت: آنچه ایران اسلامی را در مقابل دسیسه‌های دشمن پیروز کرده و راه پر مانع پیشرفت را هموار می‌کند، روحیه انقلابی است؛ این روحیه است که تاکنون ملت ایران را سرافراز و پر افتخار کرده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 4 آبان‌ماه گفت: جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون، راه پر فراز و نشیبی را پیموده و دشمنان انقلاب برای جلوگیری از پیشرفت آن، توطئه‌های بسیاری به کار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: رؤسای جمهوری ایالات متحده، هر کدام از هر جناح سیاسی که بودند، دشمنی با انقلاب اسلامی را به عنوان نقطه مشترک، سرلوحه کار خود داشتند و تا می‌توانستند در مسیر توسعه و پیشرفت ملت انقلابی ایران سنگ‌اندازی کردند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه ایران حق دارد از فناوری هسته‌ای برخوردار باشد، بیان کرد: امریکایی‌ها با قلدری می‌خواهند ملت ایران را از این حق مسلم آن محروم کنند.
وی افزود: جلوگیری از برخورداری ایران از فناوری هسته‌ای، نقش نداشتن کشورمان در معادلات خاورمیانه، به مخاطره نیفتادن منافع آمریکا و مقابله نکردن جمهوری اسلامی با رژیم اشغالگر قدس از جمله اهدافی است که امریکایی‌ها در تحریم‌ها و تهدیدهای خود به دنبال آن هستند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: آنچه ایران اسلامی را در مقابل دسیسه‌های دشمن پیروز کرده و راه پر مانع پیشرفت را هموار می‌کند، روحیه انقلابی است؛ این روحیه است که تاکنون ملت ایران را سرافراز و پر افتخار کرده است.
وی افزود: بسیاری از دستاوردها و توفیقات در بخش‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، بهداشتی درمانی، علمی، آموزش، نظامی و سایر بخش‌ها حاصل مجاهدت‌ها و روحیه انقلابی افراد است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از اقدام دستگاه قضایی در صدور حکم اعدام دو مفسد اقتصادی قدردانی کرد و ادامه داد: دستگاه قضا به عنوان منجی امور در شرایط کنونی چنین تصمیم ارزشمندی را گرفت که جای بسی قدردانی دارد.

انتهای پیام

captcha