۱۳۰ فعال قرآنی خراسان‌جنوبی بیمه شدند
کد خبر: 3753972
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

۱۳۰ فعال قرآنی خراسان‌جنوبی بیمه شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از بیمه شدن ۱۳۰ ‌فعال قرآنی این استان خبر داد.

۱۳۰ فعال قرآنی خراسان‌جنوبی بیمه شدند

ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ فعالان قرآنی را بیمه می‌کند به این صورت که 80 درصد حق بیمه را پرداخت می‌کند.
وی افزود: در خراسان‌جنوبی ۳۰۰ نفر از فعالان قرآنی متقاضی بیمه بوده‌اند که از این تعداد ۱۳۰ نفر از فعالان قرآنی بیمه شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: اگر فعال قرآنی در گذشته بیمه بوده و به دلایلی بیمه آنهاقطع شده است می‌توانند به دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کند تا طی دو هفته، مشکل آنان پیگیری شود.
نبی‌زاده ادامه داد: در حال حاضر سایت ثبت درخواست بسته شده است و طی روزهای آتی با باز شدن سایت تعداد بیشتری از فعالان قرآنی میتوانند ثبت نام کنند.
وی افزود: فعال قرآنی به مربیان و اساتید قرآنی گفته می‌شود که در یک هفته حداقل ۱۵ ساعت تدریس در مؤسسات قرآنی داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: افرادی نیز که در رشته‌های مسابقات قرآن اوقاف، رتبه‌های اول تا سوم را در مرحله استانی و کشوری کسب کرده‌اند به عنوان فعالان قرآنی شناخته شده و می‌توانند ثبت نام کنند.
انتهای پیام

captcha