«شور عاطفه‌ها» در 960 مدرسه فارس/ یاری 23 هزار دانش‌آموز نیازمند
کد خبر: 3752627
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

«شور عاطفه‌ها» در 960 مدرسه فارس/ یاری 23 هزار دانش‌آموز نیازمند

گروه اجتماعی ـ مراسم «شور عاطفه‌ها» به‌منظور كمك به دانش‌آموزان نیازمند در 960 مدرسه استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم «شور عاطفه‌ها» با حضور مدیر کل امداد فارس و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، معاونین و مدیران آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی امروز، 11 مهرماه در آموزشگاه معطری به‌صورت نمادین برگزار شد.
محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس با تأکید بر اینکه فارس همواره شهره نیک‌اندیشی بوده است،گفت: ایران اسلامی در گذر تاریخ در ایثار و از خودگذشتگی پیش‌قراول دیگر ملت‌ها بوده است و امروز با اجرای این مراسم معنوی در این مکان فرهنگ غنی ایثارگری را پاس می‌داریم.
وی با بیان اینکه امسال این شور با شور حسینی مقارن شده است، افزود: امروز با حضور در این مکان به نیابت از صدها دانش‌آموز سخاوتمند استان از ۲۳ هزار دانش‌آموزان نیازمند فارس دستگیری می‌کنیم كه از این تعداد ۱۱ هزار دانش‌آموز ایتام هستند.
بذرافشان با اشاره به حماسه‌آفرینی سال گذشته مردم فارس در این جشن معنوی گفت: قطعاً امسال نیز دانش‌آموزان، فارس را در این مهرورزی بر قله ایثار می‌نشانند و کمک شما می‌تواند کسانی را از قشر نیازمند بر عرصه مفید بودن جامعه بنشاند.
مدیر کل امداد فارس در پایان به افرادی اشاره کرد که از قشر نیازمند و با کمک مردم در عرصه‌های مختلف به موفقیت دست یافتند و افزود: امروزه ۵۵ پزشک، یك هزار و ۳۰۰ کرسی دانشگاهی و بیش از ۹۰ استاد دانشگاه در سطح ملی از اقشاری هستند که با دستگیری سخاوتمندان فارس به این جایگاه رسیدند.
یادآور می‌شود، مراسم «شور عاطفه‌ها» به‌صورت همزمان در 960 آموزشگاه تحصیلی در سطح استان فارس برگزار شد.
انتهای پيام

captcha