اعزام ۲۳۷ جهادگر به روستا‌های محروم فهرج
کد خبر: 3747041
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷

اعزام ۲۳۷ جهادگر به روستا‌های محروم فهرج

گروه اجتماعی ـ ۲۳۷ نفر از جهادگران بسیج سازندگی در قالب ۱۰ گروه جهادی طی سه مرحله به روستاهای محروم شهرستان فهرج برای محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ناحیه مقاومت سپاه فهرج، ایوب سنجری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج دیروز شنبه، 24 شهریور گفت: 237 نفر از جهادگران بسیج سازندگی در قالب 10 گروه جهادی طی سه مرحله به روستاهای محروم این شهرستان برای محرومیت‌زدایی اعزام شدند، این گروه‌های جهادی در زمینه ساخت سرویس بهداشتی، تکمیل خانه محرومان، تکمیل خانه عالم و تکمیل مسجد و حسینیه فعالیت خواهند کرد.
وی افزود: دیگر برنامه‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان کرمان برنامه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج با اشاره به برگزاری رزمایش از 9 شهریورماه اظهار کرد: تاکنون توسط گروه‌های جهادی سه سرویس بهداشتی، تکمیل سه واحد مسکونی برای محرومین و تکمیل دو واحد 45 متری با هزینه‌ای بالغ بر 485 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی و کمک‌های خیران اتمام و تحویل شده است.
سنجری ادامه داد: در ادامه فعالیت گروه‌های جهادی تکمیل 6 واحد مسکونی، ساخت پنج سرویس بهداشتی، تکمیل یک خانه عالم و مسجد و زیرسازی یک حسینیه و مدرسه در دستور کار این گروه‌های جهادی است که تا 29 شهریورماه تکمیل و تحویل می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج تصریح کرد: همچنین یک باب منزل مسکونی به یک خانواده محروم در روستای زیدآباد از توابع بخش مرکزی فهرج تحویل داده شد.
سنجری در این زمینه افزود: در اجرای طرح محرومیت‌زدایی این خانه با اعتباری بالغ بر 31 میلیون و 838 هزار تومان با زیربنای 60 متر مربع احداث شده است.
وی بیان کرد: هزینه ساخت آن از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و کمک‌های خیران تامین شده است.
سنجری تأکید کرد: همچنین یک خانه نیمه‌تمام با اعتباری بالغ بر 10 میلیون و 200 هزار تومان نیز از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه فهرج تکمیل شد.
انتهای پیام

captcha