افزایش صددرصدی کمک‌های واقفان فارس به دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 3744663
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

افزایش صددرصدی کمک‌های واقفان فارس به دانش‌آموزان نیازمند

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: میزان کمک‌های موقوفات فارس درزمینه تأمین نیازمندی‌های دانش‌آموزان این استان، با افزایش صددرصدی روبه‌رو شد.

افزایش صددرصدی کمک‌های واقفان فارس به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 16 شهریورماه گفت با بیان اینكه میزان کمک‌های موقوفات فارس درزمینه تأمین نیازمندی‌های دانش آموزان این استان، با افزایش صددرصدی روبه‌رو شد، گفت سال گذشته این کمک‌ها که در قالب طرح مهر تحصیلی توزیع شد ، 300 بسته بود که امسال به عدد 632 بسته رسید.
وی افزود: یکی از سیاست‌ها و وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای امینانه نیات واقفان است که یکی از این نیات ، کمک به دانش‌آموزان نخبه و نیازمند است.
صفری گرایی با اشاره به اجرای این طرح برای ششمین سال متوالی گفت: با توجه به این مسئله، موقوفات مبالغ خود درزمینه اجرای این نیت را به‌حساب شرکت‌های تولیدکننده ایرانی واریز و بسته‌هایی شامل لوازم‌التحریر موردنیاز دانش آموزان تهیه و توزیع می‌شود.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در توصیه به مردم در مورد وقف‌های جدید گفت: یکی از وقف‌های موردنیاز، موضوع کمک به دانش‌آموزان نخبه و نیازمند است تا آنان از تحصیل باز نمانند و امیدواریم واقفان خیراندیش به این مسئله توجه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha