اهدای 200 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند از محل موقوفات شیراز
کد خبر: 3743960
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

اهدای 200 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند از محل موقوفات شیراز

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: از محل موقوفات شهر شیراز، بیش از 200 بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

اهدای 200 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند از محل موقوفات شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 13 شهریورماه گفت: طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای نیات واقفان خیراندیش و متمرکز کردن کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای ششمین سال متوالی در حال اجرا است.
وی افزود: شهر شیراز بیشترین موقوفه در این زمینه در استان را به خود اختصاص داده و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 با دو موقوفه شیخ محمود ابن حاجی محمد و حاجیه بی‌بی زهرا بیگم در این مورد فعال است.
معاون فرهنگی اوقاف فارس گفت: موقوفه صمد انتظاری‌زاده و حاج محمدمهدی ممتازی نیز از موقوفات ناحیه 4 شیراز در این زمینه است.
صفری گرائی اضافه کرد: اداره اوقاف ناحیه 5 شیراز نیز بسته‌های مهر تحصیلی را از محل موقوفه حاج حیدر علی‌خان عزالملک در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌دهد.
وی اضافه کرد: از محل موقوفه حاج خلیل زالی که از موقوفات ناحیه 6 شیراز است و با توجه به نیت واقف خیراندیش جهت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان بیضا این بسته‌های مهر تحصیلی توزیع می‌شود.
صفری گرایی گفت: از محل این موقوفات و در شروع سال تحصیلی، بیش از 200 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha