خبرنگاران محور آگاهی و روشنگر افکار عمومی جامعه هستند
کد خبر: 3736664
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

خبرنگاران محور آگاهی و روشنگر افکار عمومی جامعه هستند

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز گفت: اصحاب رسانه با روشنگری‌های خود می‌توانند در راستای هدایت افکارعمومی جامعه نقشی مهمی ایفا کنند.

خبرنگاران محور آگاهی و روشنگر افکار عمومی جامعه هستند

ناصر مقدم در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن(17مرداد) مرداد، روز خبرنگار، این قشر را مصداق امانتداری، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه دانست و اظهارکرد: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خود بوده زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها است.
وی اضافه کرد: اصحاب رسانه در واقع بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و باید سعی کنند تا هر چه بیشتر نقد و انتقاد براساس اخلاقمداری و حفظ جایگاه و احترام افراد را در برنامه‌های خود قرار داده تا جامعه به سمت بی‌اخلاقی سوق پیدا نکند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: خبرنگاران باید همواره در پیِ تغییر و تحول مثبت در جامعه باشند چرا که با دنبال کردن این روند توسعه کشور هیچگاه متوقف نمی‌شود.
مقدم تاکید کرد: جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری‌های خود میتوانند در راستای هدایت افکارعمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است.
مدیرکل ارشاد البرز در پایان با بیان اینکه شغل خبرنگاران با ارزش اما آنچنان که باید به چشم نمی‌آید، خاطر نشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در سال‌های اخیر نسبت به این مجموعه اهمیت خاصی قائل شده و سعی دارد تا هر چه بیشتر در رفع این مشکلات این قشر از جامعه اقدام کند.
انتهای پیام./

captcha