پرداخت 195 میلیون تومان به نیازمندان کمیته امداد شهرستان پارسیان
کد خبر: 3735640
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

پرداخت 195 میلیون تومان به نیازمندان کمیته امداد شهرستان پارسیان

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارسیان گزارشی از تسهیلات پرداخت‌شده در قالب وام‌های قرض‌الحسنه ارائه کرد.

پرداخت 195 میلیون تومان به نیازمندان کمیته امداد شهرستان پارسیان

به گزارش ایکنا ازهرمزگان، محسن نصرتی، رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان پارسیان بابیان اینکه هزار و 182 خانوار تحت حمایت این نهاد هستند گفت: کمیته امداد شهرستان پارسیان از ابتدای سال تاکنون 195 میلیون تومان در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده است.
 وی افزود: 43 درصد از وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت‌شده در حوزه خوداشتغالی و شغل‌های زودبازده برای مددجویان کمیته امداد شهرستان پارسیان و مابقی در قالب هزینه‌های درمانی، تأمین مسکن، ازدواج، تحصیل و لوازم منزل نیازمندان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان بابیان اینکه اجرای موفقیت‌آمیز طرح اشتغال فراگیر روستایی، مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به محل سکونت خود در روستاها را رقم خواهد زد گفت: بسیاری از روستاهای شهرستان به دلیل مهاجرت جوانان، خالی از سکنه یا دارای افراد کهن‌سال هستند که اجرای این طرح می‌تواند به توسعه و آبادانی روستاها و مناطق محروم این شهرستان کمک کند.
نصرتی بیان کرد: تسهیل در پرداخت وام‌های خوداشتغالی توسط بانک‌های عامل می‌تواند بخش مهمی از نیازهای مددجویان مستعد اشتغال برای ایجاد فرصت شغلی و دستیابی به استقلال اقتصادی را یاری کند.
انتهای پیام

captcha