ایجاد شکاف بین دولت و ملت راهکار دشمن برای غلبه بر کشور است
کد خبر: 3735592
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

ایجاد شکاف بین دولت و ملت راهکار دشمن برای غلبه بر کشور است

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان ضمن تأکید بر حفظ اتحاد گفت: ایجاد شکاف بین دولت و ملت از ترفندهای دشمنان برای غلبه بر کشورمان است

ایجاد شکاف بین دولت و ملت راهکار دشمنان برای غلبه بر کشور است

به گزارش ایکنا، از زنجان، ادریس سالاری، مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان، امروز، 13 مرداد در نشست روابط عمومی‌ها در فرمانداری طارم با اشاره به اینکه در برهه‌ای قرار داریم که دشمن شرایط خاصی برای ما پیش‌بینی کرده است، گفت: تمام تلاش دشمنان آسیب زدن به امنیت و اعتبار کشور است.
وی با اشاره به خواب‌های دشمنان برای برای بر هم زدن آرامش در کشورمان، ادامه داد: یکی از این توطئه‌ها مطرح کردن خاورمیانه بزرگ و متلاشی کردن کشورها به واسطه بهانه‌های قومی، مذهبی و نژادی است که نمونه عینی ان را در کردستان عراق شاهد بودیم.
سالاری با اشاره به اینکه مسیر توطئه‌های دشمنان بر علیه کشورمان از خریدن امنیت برای اسرائیل می‌گذرد، تاکید کرد: اغلب کارشناسان مستقل بین‌المللی معتقدند آمریکا مستعمره اسرائیل است و سیاست‌هایی که آمریکا در سطح جامعه ما پیگیری می‌کند بر اساس ایده‌هایی است که اسرائیلی‌ها تولید می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برنامه دشمنان این است که بر ایران فشار وارد کنند و ما را وادار به عقب‌نشینی کنند، افزود: برای تحقق این امر نیز روش‌های گوناگونی پیگیری کردند و در نهایت ایجاد شکاف میان مردم و نظام را انتخاب کردند و به نحوی عمل می‌کنند مشروعیت نظام سیاسی را در بین نخبگان و مردم را با اخبار جعلی و برجسته کردن ضعف‌ها کاهش دهند.
این مسئول با اشاره به رسالت خطیر رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در برهه فعلی، افزود: ما به عنوان کسانی که در عرصه افکار عمومی حضور داشته و مسئولیت روابط عمومی در دستگاه‌ها در اختیار داریم در وهله اول باید متوجه حساسیت این شرایط باشیم و تلاش کنیم مردم در مراجعه به دستگاهای اجرایی راضی باشند
سالاری با بیان اینکه ایجاد شکاف بین دولت و ملت موجب پیروزی بیگانگان در کودتای ۲۸ مرداد شد، گفت: همین امر و فشار دشمنان به دولت مصدق سبب شد مردم انگیزه حمایت از دولت را از دست بدهند و کشور به نوعی به مستعمره آمریکا تبدیل شود .
این مسئول با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب کشور از دست استعمارگران نجات یافت، ادامه داد: ملتی که می‌خواهد مستقل بماند باید هزینه آن را بپردازد
وی با اشاره به موقعیت کنونی ادامه داد: شرایط امروز ما کمتر از دوران دفاع مقدس نیست هر کدام از ما باید مانند رزمنده‌های دفاع مقدس عمل کنیم.
سالاری با بیان اینکه سربازان دیپلماتیک بسیارخبره‌ای داریم که در سطح ملی منافع را پیش می‌برند، گفت: در کنار این موضوع قدرت نظامی و دفاعی هم داریم که با وجود سرداران دلیر و شجاع مانند سردار سلیمانی خار چشم دشمنان است.
این مسئول گفت:امروز ایران از یک قدرت منطقه‌ای تبدیل به یک قدرت فرامنطقه‌ای شده است که ما این امر را مدیون شجاعت و رشادت و فداکاری شهدا، سرداران، ایثارگران، خانواده‌های شهدا و دیپلماسی فعال هستیم
وی با اشاره به وحدت حاکم در کشور ادامه داد: موضع قدرتمند رئیس جمهور در زمینه بستن تنگه هرمز موجب ایجاد وحدت داخلی و وحشت دشمنان شد۰
وی با اشاره به اعلام تمایل ترامپ برای مذاکره با ایران اظهار کرد: این امر به دلیل وحشت امریکا از قدرت دفاعی و نطامی ایران است که دشمن به فکر مذاکره افتاده است.
سالاری با اشاده به اینکه افکار عمومی امروز به عنوان یک قدرت مطرح است و می‌تواند در بسیاری از اقدامات بازدارنده باشد، افزود: هر روز ما در جامعه شاهد آن هستیم خبری به یکباره منتشرمی‌شود و جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مسئولان را وادار به واکنش می‌کند که این امر بیان گر نقش رسانه در تنویر افکار عمومی است.
این مسئول با بیان این نکته که در عرصه بین‌المللی پذیرش رای مردم به عنوان یک ارزش مطرح‌می‌شود، افزود: کسانی که این ارزش را رعایت نکنند افکار عمومی آنها را پس می‌زند.
وی افزود: در مجامع بین‌المللی پذیرش رای عمومی یک ارزش تلقی می‌شود لذا حاکمان ظالم برای حفظ ظاهر هم که شده است ادعا می‌کنند مورد حمایت مردم هستند.
این مسئول گفت: در مقطعی به علت بی‌تدبیری‌های سیاسی که در کشور رخ داد ما شاهداین هستیم افکار عمومی بر علیه ما شد و حتی قطعنامه تحریمی را شورای عالی امنیت بر علیه ما تصویب کرد اما بعد از سال ۹۲ با حضور دیپلمات‌های ما ورق به گونه دیگری برگشت و موجب شد آمریکایی‌ها منزوی شوند و کمتر ملتی امروز در دنیا وجود دارد که از مواضع ترامپ در دنیا حمایت کند.
وی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم دشمن در افکار عمومی ملت نفوذ نکند، بیان کرد: امروز نقش روابط عمومی‌ها رسانه‌ها و کسانی که اعتبار و اعتمادی میان مردم دارند خیلی برجسته است این افراد سربازانی هستند که باید مجاهدت کنند تا امنیت و آرامش کشور دچار خدشه نشود.
سالاری با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند اعتماد عمومی را سلب کنند، ادامه داد: باید تلاش کنیم در هر دستگاهی هستیم در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تلاش کنیم زیرا هر نارضایتی که در سازمانی ایجاد شود و موجب شود مردم نسبت به مدیران ما و دستگاه‌های سیاسی ناامید شوند خیانت محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما ایجاد رضایت‌مندی برای مردم است، ادامه داد: باید تلاش شود مطالبات قانونی مردم برآورده شود.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها بایدتلاش کنند از فرصت‌های به وجود آمده برای ارتباط مستمر با مردم استفاده کنند، ادامه داد: ارباب ما مردم هستند و ما حقوق می‌گیریم که به آنها خدمت کنیم.
سالاری خاطر نشان کرد: کشوری هستیم که زمینه‌های شکاف وجود دارد ما باید تلاش کنیم با پذیرش سلایق همدیگر در برابر دشمنان متحد شویم.
انتهای پیام
captcha