جشن شکرانه حفظ قرآن‌ در امامزاده حسن(ع) کرج برگزارشد
کد خبر: 3735271
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

جشن شکرانه حفظ قرآن‌ در امامزاده حسن(ع) کرج برگزارشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مربی حفظ قرآن‌ کریم از برگزاری جشن شکرانه حفظ قرآن‌کریم برای ۲۸ قرآن‌آموز در امامزاده حسن (ع) کرج خبرداد.

جشن شکرانه حفظ قرآن‌کریم در امامزاده حسن(ع) کرج برگزارشد

مریم عسگری در حاشیه برگزاری جشن شکرانه حفظ قرآن‌کریم که 10مرداد در امامزاده حسن(ع) کرج برگزارشد در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: من در سال 85 با ثبت‌نام در کلاس‌های دارالقرآن امامزاده حسن(ع)، حفظ قرآن را آغاز کردم.
وی افزود: بعد از چهارسال موفق به حفظ کل قرآن شدم و از سال 91 کلاس‌های حفظ قرآن را برای علاقمندان در دارالقرآن امامزاده حسن(ع) تشکیل دادم.
این حافظ کل قرآن بیان کرد: در این سال‌ها علاقمندان زیادی در کلاس‌های حفظ قرآن شرکت کرده‌اند و هرکس به اندازه توانایی و ظرفیت خود از این کلاس‌ها بهره برده است.
عسگری گفت: تا کنون 11 نوجوان و 17 بزرگسال با شرکت دراین کلاس‌ها توانسته‌اند حافظ کل قرآن شوند و امروز به شکرانه این اتفاق شیرین جشن شکرانه حفظ قرآن‌کریم را در این امامزاده برگزار کردیم.
این کارشناس قرآنی در ادامه به برگزاری دوره جدید کلاس‌های حفظ قرآن اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها از نهم مرداد در دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج با حضور 40 قرآن‌آموز آغاز شده است.
وی تصریح کرد: این کلاس‌ها روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده افراد مستعد با تلاش و حضور مستمر در کلاس‌ها، بعد از چهارسال حافظ کل قرآن خواهند شد.
انتهای پیام./

 

captcha