برگزاری جشنواره استانی نقاشی‎خط قرآن و عترت در لرستان
کد خبر: 3734530
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

برگزاری جشنواره استانی نقاشی‎خط قرآن و عترت در لرستان

گروه فرهنگی ـ جشنواره استانی نقاشی‌خط قرآن و عترت طی دی‎ماه امسال در قالب برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان برگزار می‏‌شود.

برگزاری جشنواره استانی نقاشی‎خط قرآن و عترت در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با همکاری اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دی‎ماه امسال هم‌زمان با هفته قرآن و عترت لرستان، جشنواره استانی نقاشی‌خط قرآن و عترت، را برگزار می‌کند.
از موضوعات این جشنواره نقاشی‌خط می‌توان به بازآفرینی هنری و ادبی مفاهیم آیات قرآن‌کریم، نمایش هنری احادیث و سیره عملی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، تبیین و ترویج هنری سبک زندگی قرآنی، نمایش روحیه ایثار، جهاد و شهادت در آیینه هنر و کلیه مباحث و معارف مرتبط با حوزه قرآن و عترت اشاره کرد.
دفتر قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تمامی هنرمندان استان لرستان جهت شرکت در این جشنواره نقاشی‌خط ویژه هفته قرآن و عترت استان لرستان، دعوت به‌عمل آورده است.
برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد و دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار را برای خود محفوظ می‌داند و مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از آثار دیگر هنرمندان برعهده ارسال‌کننده است و دبیرخانه هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر خود را با تکنیک آزاد و ابعاد حداقل ٣٥ * ٥٠ و حداکثر ٧٠ * ١٠٠، به‌صورت قاب شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود را از طریق پُست سفارشی آثار به آدرس دبیرخانه واقع در دفتر قرآن و عترت ارشاد لرستان و یا مراجعه به سایت و فراخوان مربوطه و بارگذاری اثرو یا ارسال از طریق پیامرسان سروش به شماره ٠٩٣٠٤٩١٨٠٤٢ و یا ارسال آثار از طریق ایمیل به آدرس mobin٩٠٩١@yahoo.com و یا مراجعه به دفتر دبیرخانه و تحویل حضوری آثار اقدام کنند.مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا سی‎ام آبان‌ماه امسال اعلام شده است.
انتهای پیام

captcha