شاهد داورانی ممتاز در چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف بودیم
کد خبر: 3733042
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
عسگری:

شاهد داورانی ممتاز در چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف بودیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرتل شرکت‌کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: داوران و کمیته داوری ممتازی این دوره را قضاوت می‌کنند، همچنین شاهد برخورد مناسب کادر اجرایی و پذیرایی مناسب به عنوان نقاط قوت این مسابقات بودیم.  

 شاهد داورانی ممتاز در چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف بودیمهاجر عسگری، مرتل شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا از قم؛ در مورد این مسابقات گفت: قراردادن آزمون کتبی مفاهیم برای مسابقات کار خوبی است ولی منوط بر این است که فرصت مناسبی در اختیار شرکت کننده قرار داده شود تا بتواند مطالعه کند.

وی با بیان اینکه فاصله میان اعلام تا برگزاری مسابقات کم بود بیان کرد: البته ما به علت اینکه نمی دانستیم این آزمون نمره منفی ندارد فشار روانی زیادی متحمل شدیم ابته معتقدم آشنایی با مفاهیم خوب است که امیدوارم در سال های بعد با فرصت بیشتری انجام شود.

عسگری با بیان اینکه نیمه دوم جزء 28 به مسابقات اضافه شده است عنوان کرد: در کنار انتقادی که به اطلاع رسانی دارم نقاط قوت این مسابقات هم زیاد بود از جمله اینکه تنظیم میکروفون و صوت سالن بسیار عالی بود همچنین داوران و کمیته داوری ممتازی این دوره را قضاوت می کنند.

وی افزود: بهره گیری از مجری عالی و برخورد مناسب کادر اجرایی و پذیرایی از نقاط قوت این مسابقات بود.

وی که در محافل قرآنی در سطح شهر به اجرای ترتیل می پردازد گفت: استفاده از بانوان مرتل در  محافل مختلف انگیزه آنان را برای کار حرفه ای بالا می برد.

عسگری تصریح کرد: مرتلین توانمند همچنین می توانند در حرم مطهر حضرت معصومه به اجرا بپردازند اگرچه ما نباید بحث ترتیل و استفاده از آن را در حرم خلاصه کنیم و می توان با گسترش محافل قرآنی بهره گیری از مرتلین را افزایش دهیم.

انتهای پیام

captcha