اجتماع عظیم صادقیون در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3728615
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

اجتماع عظیم صادقیون در مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی از برگزاری اجتماع صادقیون همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مشهد خبر داد.

اجتماع عظیم صادقیون در مشهد برگزار خواهد شد

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: اجتماع عظیم صادقیون ساعت 9:30 روز دوشنبه 18 تیرماه از عرصه میدان شهدا با حضور زائران و مجاوران علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و مرثیه خوانی احمد واعظی آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سپس عزاداران پای پیاده به سمت حرم مطهر رضوی برای عرض تسلیت می‌روند، گفت: همه عزاداران در ساعت 10:30 در رواق امام خمینی (ره) اجتماع می‌کنند و از سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد استفاده خواهند کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، ابراز کرد: مراسم شب شهادت قبل از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام کفیل شروع شده و قرائت زیارت امین الله توسط سعید حدادیان بعد از نماز مغرب و عشاء و در ادامه حجت الاسلام مهدی ماندگاری سخنرانی می‌کند و پس از آن مرثیه سرائی و عزاداری توسط ذاکران اهل البیت برپا می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی با بیان اینکه از کلیه هیئت‌های مذهبی مشهد برای حضور در اجتماع صادقیون دعوت شده است، تصریح کرد: تمام حلقه‌های معرفت در این ایام در حرم مطهر با موضوع سیره اخلاقی امام صادق(ع) و نقش حضرت در ایجاد دانشگاه‌های متعدد و تربیت شاگردان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha