طلاق یک آسیب‌ اجتماعی جدی در جامعه است
کد خبر: 3728304
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

طلاق یک آسیب‌ اجتماعی جدی در جامعه است

گروه اجتماعی- دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه اگر توان رفع تمامی آسیب‌های اجتماعی در جامعه را نداریم باید آن‌ها را به مردم یادآوری کنیم، گفت: طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی جدی در جامعه است.

طلاق یک آسیب‌ اجتماعی جدی در جامعه است

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی جدی در جامعه است، گفت: سمت‌وسوی آسیب‌های اجتماعی به سمت خانواده تغییر مسیر داده است که باید نگران بود.
وی افزود: طلاق یکی از مشخصه‌های جدی است که سلامت اجتماعی را تهدید می‌کند.
تیرانداز اظهار کرد: تردیدی نیست که برخی از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند خانواده را متأثر کند و این خود جامعه را با مشکلات مواجه خواهد کرد.
کارشناس امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: طلاق یک آسیب است و اگر کانون خانواده را از آن صیانت نکنیم و از وقوع آن در جامعه پیشگیری نشود دامنه آن جامعه را به سمت نابودی خواهد برد.
وی گفت: پدیده طلاق از جمله تهدیدهایی است که می‌تواند پیکره جامعه را از بین ببرد.
تیرانداز جامعه‌ در مسیر پیشرفت و تعالی را جامعه‌ای توصیف کرد که خانواده‌های آن به لحاظ جسمی، روحی و روانی دارای سلامت باشند.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه افزود: حفظ سلامت و نشاط جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی تنها به واسطه داشتن خانواده‌های سالم و دارای ثبات است.
وی اظهار کرد: استحکام و دوام خانواده ضامن تعالی جامعه و در مسیر درست گام برداشتن اعضاء آن جامعه است.
تیرانداز در پایان با اشاره به اینکه اگر توان رفع تمام آسیب‌های اجتماعی در جامعه را نداریم باید آن‌ها را به مردم یادآوری کنیم، گفت: همه سلاح ما ایمان و باورهای دینی ما است.
انتهای پیام

captcha