سومین جشن گلریزان ازدواج در همدان برگزار شد
کد خبر: 3727300
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

سومین جشن گلریزان ازدواج در همدان برگزار شد

گروه فرهنگی- رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان در سومین جشن گلریزان ازدواج گفت: در مدت یک سال تاسیس مجمع خیرین ازدواج نزدیک به 90 جهیزیه و 110مورد وام قرض الحسنه به زوج های جوان ارائه شده است.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا، اسداله ربانی مهر رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان دوشنبه شب در این آیین اظهار کرد: این مجمع بیش از یک سال است که تشکیل شده و با کمک خیران فعالیت های خوبی در جهت خدمت به زوج های جوان داشته است.
ربانی مهر اضافه کرد: در این مدت حدود 90 جهیزیه و 110مورد وام قرض الحسنه به زوج های جوان اراته شده است.
رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان اظهار داشت: در جشن گلریزان پیشین که با همکاری هتل باباطاهر، اصناف و فرمانداری برگزار شد، کمک های خوبی برای ازدواج جوانان جمع آوری و در این چارچوب هزینه شد.
ربانی مهر با بیان اینکه برخی زوج های جوان با گذشت سه سال از ازدواجشان هنوز برای تشکیل خانواده مشکل دارند، تاکید کرد: با جمع آوری کمک های مردمی و خیران می توان در جهت حل مشکلات و آغاز زندگی مشترک این زوج ها اقدام و در این امر خیر شرکت کرد.
وی هدف از انتخاب زورخانه برای برگزاری این جشن را جایگاه فرهنگی این ورزش، روحیه جوانمردی و انسان دوستانه ورزشکاران این رشته و تناسب آن با امر خیر و خدا پسندانه ازدواج اعلام کرد.
سومین جشن گلریزان زوج های جوان دوشنبه 11 تیر از نماز مغرب و عشا در محل میدان فردوسی، زورخانه پهلوان علی میرزا برگزار شد.
انتهای پیام

captcha