پوستر سومین جشنواره ادبی پرژه در کامیاران رونمایی شد
کد خبر: 3725494
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

پوستر سومین جشنواره ادبی پرژه در کامیاران رونمایی شد

گروه فرهنگی- سومین جشنواره ادبی پرژه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی از مسئولان و هنرمندان کامیاران امروز، پنجم تیرماه در فرهنگسرای این شهرستان رونمایی شد.

پوستر سومین جشنواره ادبی پرژه در کامیاران رونمایی شد

به گزارش ایکنا از کردستان، احمد فاتحی، مسئول انجمن ادبی شیوا کامیاران در آیین اظهار کرد: جشنواره پرژه فرصت مغتنمی است تا بار دیگر شعرا و ادیبان استان ها و مناطق کوردنشین ایران گرد هم آیند و با جدیدترین آثار نغز و نظم که به لهجه های مختلف کوردی سروده شده است آشنا شوند.
وی افزود: درطی دو دوره برگزاری جشنواره پرژه در سال های گذشته، بیشتر بزرگان ادبیات کوردی در شهر کامیاران گرد آمده و بزرگترین اجتماع شعرای کوردستان را در طی چند دهه اخیر خلق کرده اند.
فاتحی با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کامیاران برگزار می‌شود، عنوان کرد: انجمن ادبی بابامردوخ روحانی «شیوا» میزبانی این جشنواره بزرگ فرهنگی و ادبی را برعهده دارد.
وی اعلام کرد: با آغاز به کار دبیرخانه دائمی پرژه دست همه شهروندان، علاقمندان، ادیبان، شاعران و... را برای همراهی و همکاری در جهت پربار کردن جشنواره و بهتر برگزار کردن آن می فشاریم.
مسئول انجمن ادبی شیوا کامیاران یادآور شد: با انتشار فراخوان منتظر دریافت آثار و سروده های شعرای گرانقدر با هر لهجه و به هر سبک شعری می باشیم تا شاهد برگزاری جشنواره در ابتدای فصل زمستان و در شهر هنرپرور کامیاران باشیم.
انتهای پیام

captcha