برنامه‌های دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در ماه رمضان
کد خبر: 3715681
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

برنامه‌های دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در ماه رمضان

کانون خبرنگاران نبأ ــ اداره فرهنگی تربیتی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) قم با همکاری گروه مطالعات قرآنی برنامه‌ها، جلسات و سمینارهای مختلفی را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

برنامه‌های دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در ماه رمضان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اداره فرهنگی تربیتی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) قم با همکاری گروه مطالعات قرآنی برنامه‌ها، جلسات و سمینارهای مختلفی را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.
سلسله وبینارهای فرهنگی تربیتی یکی از این برنامه‌ها است که یکشنبه و سه‌شنبه 13 و 15 خردادماه مقارن با شب قدر و سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از ساعت 17 تا 18:30 در این مرکز برگزار می‌شود.
همچنین سلسله جلسات تفسیری «آیه‌های نور» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سازندگی با محوریت دعا و نیایش از منظر قرآن، صحیفه سجادیه و روایات دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 18:30 از دیگر برنامه‌های این مرکز است.
جلسه اندیشه‌های قرآنی امام خمینی(ره) که به‌مناسبت سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب سه‌شنبه، 15 خرداد‌ماه از ساعت 17 تا 18:30 برگزار می‌شود با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سازندگی همراه است.
یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه مجازی المصطفی(ص) جلسه فضایل شب قدر در قرآن و روایات به‌مناسبت شب‌های قدر است که یکشنبه، 13 خردادماه از ساعت 17 تا 18:30 در این مرکز برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، شرکت در این جلسات برای عموم مردم آزاد است.
مهدی سازندگی
انتهای پیام

captcha