تهذیب، شناخت انتظار و تربیت؛ ویژگی‌های جوان منتظر
کد خبر: 3710881
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳
مرادیان مطرح کرد:

تهذیب، شناخت انتظار و تربیت؛ ویژگی‌های جوان منتظر

گروه معارف ـ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح وظایف و ویژگی‌های جوان منتظر در عصر انتظار، محبت به امام زمان(عج) را وظیفه جوان منتظر ذکر کرد و گفت: تهذیب، شناخت و معرفت انتظار و تربیت ویژگی‌‌ها و وظایف جوان منتظر هستند.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی مرادیان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: در عصر امروز جوانان ما باید بیشتر از هر زمان منتظر ظهور امام زمان(عج) باشند.
وی در تشریح وظایف و ویژگی‌های جوان منتظر، عنوان کرد: جوانان منتظر باید بدانند فلسفه‌ انتظار چیست و با تشخیص انتظار خوب و بد روش‌های انتظار خوب را سرلوحه‌ی امورات زندگی قرار دهند.
حجت‌الاسلام مرادیان با بیان این‌که جوانان منتظر باید برای امام عصر(ع) احساس خلا کنند، عنوان کرد: تا احساس خلا ایجاد نشود نمی‌توان به امام زمان(عج) متصل شد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: جوانان منتظر باید برای تربیت و تهذیب خود و دوستان‌شان تلاش کنند، بدین معنا که باید برای هدایت یکدیگر دل بسوزانیم.
وی تصریح کرد: محبت به امام زمان(عج) تابع معرفت و شناخت است، بدین معنا که هرچه شناخت ما نسبت به منجی عالم بشریت بیشتر شود، محبت هم فزونی می‌یابد.
حجت‌الاسلام مرادیان با بیان این‌که جوانان منتظر نباید اجازه دهند دشمنان اسلام و شیعیان با فلسفه‌بافی مغرضانه‌ خود چهره‌ معصوم امام را مخدوش و خشن نشان دهند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مقدمه‌ساز نظام جهانی امام زمان(عج) است و این را دشمنان بهتر از ما فهمیده‌اند، نباید سنگر این نظام را خالی کنیم.

انتهای پیام

captcha