جریمه 10 میلیونی برخی از مؤسسات قرآنی فارس/ تلاش اتحادیه مدغم برای رفع این مشكل
کد خبر: 3710166
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
كرباسی مطرح كرد:

جریمه 10 میلیونی برخی از مؤسسات قرآنی فارس/ تلاش اتحادیه مدغم برای رفع این مشكل

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس با اشاره به اقدامات این اتحادیه گفت: برخی از مؤسسات علی‌رغم اینكه افراد مشغول به فعالیت در آن‌ها بیمه فعالان قرآنی بودند، جریمه 10 میلیونی شده بودند كه در این زمینه با مدیركل اجتماعی رایزنی‌هایی انجام داده و قول مساعد همكاری گرفتیم.

زهرا كرباسی، مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه این اتحادیه از ابتدای شكل‌گیری اقدامات مختلفی را در دستور كار قرار داده است، گفت: یكی از مهم‌ترین مباحثی كه ما در اتحادیه دنبال كردیم، بحث بیمه فعالان قرآنی بود.
وی افزود: اتفاقی كه مشاهده كردیم تنها در استان فارس رخ داده بود، این بود كه تأمین اجتماعی یكسری جریمه‌ها و بدهی‌ها برای برخی از مؤسسات قرآنی به واسطه اینكه افرادی در آن مؤسسات مشغول به فعالیت بودند، كرده بود.
كرباسی با بیان اینكه این كار در حالی صورت كه گرفت این افراد بیمه فعالان بودند، گفت: برخی از جریمه‌ها رقمی قریب 10 میلیون جریمه بود كه در این راستا اتحادیه با نباتی، مدیركل تأمین اجتماعی جلسه‌ای برگزار كرد و ایشان هم قول همكاری برای رفع مشكل این مؤسسات را دادند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس ادامه داد: دو سه مؤسسه از شهرستان‌های جهرم و نی‌ریز مدعی بودند كه تأمین اجتماعی جریمه 10 تا 12 میلیونی برای آنان تعیین كرده است كه امیدواریم با همكاری مدیركل تأمین اجتماعی این مشكل آنان نیز برطرف شود.
وی در پایان یادآور شد كه برخی از این مؤسساتی كه در این زمینه جریمه شده بودند، می‌توانند توضیحات كامل و بهتری در این زمینه ارائه دهند اما در نهایت تلاش ما رفع مشكلات آنان است.
انتهای پیام

captcha