تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن سال 96 صها/ افتتاحیه هفدهمین ترم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص)
کد خبر: 3704722
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن سال 96 صها/ افتتاحیه هفدهمین ترم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آیین افتتاحیه ترم هفدهم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع همراه با تجلیل از 50 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن سال 96 این سازمان انجام می‌شود.

حسن فراهانی، رئیس دارالقرآن الکریم سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت نام ترم هفدهم مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) از روز گذشته، 20 فروردین‌ماه آغاز و تا چهارشنبه، 22 همین ماه ادامه دارد.
وی علاقه‌مندان از ساعت 15 تا 18 می‌توانند برای ثبت نام به این مدرسه تخصصی مراجعه کنند، ادامه داد: این ترم در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و تفسیر و حفظ کل و اجزاء در تمامی سطوح انجام می‌شود.
فراهانی اضافه کرد: همچنین آیین افتتاحیه این ترم در کنار تجلیل 50 نفر از قاریان و حافظان برگزیده مسابقات قرآن سال گذشته وزارت دفاع و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع(صها) پنج‌شنبه، 23 فروردین‌ماه از ساعت 8 تا 11 صبح برگزار می‌شود.
رئیس دارالقرآن الکریم سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع بیان کرد: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسینی رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی سازمان صنایع هوایی و با سخنرانی حجت‌الاسلام آتشکار از مدرسان حوزه و دانشگاه و با مدیحه سرایی خرسندی از ذاکرین اهل‌بیت(ع) همراه خواهد بود.
وی بااشاره به حضور حدود 800 نفر در این مراسم، عنوان کرد: این مراسم، بزرگترین گردهمایی قاریان و حافظان سازمان صنایع و هوایی وزارت دفاع است که طی آن به برگزیدگان مسابقات قرآن سال گذشته این وزارت هدایایی اهدا می‌شود.
فراهانی ادامه داد: این گردهمایی قاریان و حافظان در سالن اجتماعات شرکت پنها برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha