انجام 40 دیدار با جانبازان و ایثاگران لرستان طی هفته شهید
کد خبر: 3698077
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

انجام 40 دیدار با جانبازان و ایثاگران لرستان طی هفته شهید

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام شهید با حضور مسئولان و کارکنان بنیاد شهید لرستان 40 دیدار با خانواده‌های ایثارگران انجام می‎شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‎مناسبت هفته گرامیداشت مقام شهید با حضور مسئولان و کارکنان د شهید و امور ایثارگران لرستان و شهرستان‌ها 40 دیدار با جانبازان قطع نخاع و شهیدان زنده انجام می‌شود که 21 دیدار در خرم‌آباد و 19 دیدار در سطح شهرستان‌های مختلف صورت می‌گیرد.
زرین‌جویی، سرپرست بنیادشهید لرستان با حضور در منزل چند نفر از جانبازان خرم‌آباد ضمن قدردانی از صبر و بردباری جانبازان و خانواده‌های آنان، گفت: جانبازان پُل ارتباطی بین شهدا و مردم هستند و ما جز شرمندگی در برابر شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها چیزی برای گفتن نداریم و این شرمندگی در زمانی‌که سعه‌صدر و متانت خانواده‌ها را می‌بینیم صدچندان می‌شود.
وی افزود: جانبازان همه هستی خود را در راه نظام و انقلاب در طبق اخلاص نهادند و ما جز خدمت صادقانه در قبال این از خودگذشتگی آنان چیزی برای ارائه نداریم.

دیدار با مادر شهید علی‌راست پاپی

به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام شهدا با حضور بانوان عضو شورای شهر دورود با مادر شهید علی‌راست پاپی دیدار و از صبر و بردباری این مادر تجلیل شد.
در این دیدار همچنین فرمانده نیروی مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید و مدیریت آموزش و پرورش دورود حضور داشتند.یادآور می‏شود، مادر شهید علی‌راست پاپی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت ساخت مسجد وقف کرده است.

دیدار و دلجویی از خانواده جهادگر شهید کریم سعیدی‌فر

در پی درگذشت امین سعیدی‌فر فرزند شهید کریم سعیدی‌فر مسولان شهرستان پلدختر با خانواده این فرزند شهید دیدار کردند.در این دیدار که به جهت تسلیت فقدان مربی با اخلاق فوتبال انجام گرفت، ملکشاهی، نماینده فرماندار، میررضایی، رئیس منابع طبیعی، عبدالوند، رئیس ناحیه انتظامی، تیموری، معاون جهاد کشاورزی، جمشیدی، رئیس آبخیزداری و کاوه، رئیس بنیاد شهید پلدختر حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha