پذیرش مجدد دانشجو در 5 دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان
کد خبر: 3697007
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
فرح‌بخش خبرداد:

پذیرش مجدد دانشجو در 5 دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان با بیان این‌که در سال‌جاری نظارت بر مراکز دانشگاه را تشدید کردیم، اظهارکرد: امسال پنج مرکز علمی ـ کاربردی استان رأی نظارتی خوردند و نتوانستند دانشجو پذیرش کنند ولی با اصلاحاتی که در این دانشگاه‌ها در حال انجام است مهرماه سال آینده پذیرش دانشجو خواهند داشت.

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید فرح‌بخش، رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان امروز دوشنبه، 14 اسفند در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر این دانشگاه اظهارکرد: ده تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف استان در ارتباط با بحث کیفیت بخشیدن به آموزش و کارورزی منعقد کرده‌ایم که منجر به بالاتر رفتن کیفیت مراکز دانشگاه می‌شود.
وی با اشاره به ماموریت‌گرایی مراکز دانشگاه علمی ـ کاربردی، ادامه داد: مراکز این دانشگاه موظف هستند در رشته‌هایی دانشجو پذیرش کنند که مرتبط با مأموریت آن‌هاست.
فرح‌بخش یادآور شد: با افتتاح و راه‌اندازی مراکز رشد خوشه‌های فناوری و مراکز نوآوری دنبال ایجاد اشتغال بیشتر هستیم و امید داریم در سال آینده دو تا سه مرکز در این خصوص راه‌اندازی کنیم.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: بحث توسعه رشته‌های صنعتی را دانشگاه دنبال خواهد کرد و ‌توسعه مراکز را نیز در این بخش خواهیم داشت.
وی افزود: همچنین توسعه رشته‌ها در مقطع کاردانی را در سال آینده پیگیری می‌کنیم و این سیاست کلی را در استان ادامه می‌دهیم.
فرح‌بخش با بیان این‌که در سال‌جاری نظارت بر مراکز دانشگاه را تشدید کردیم، اظهارکرد: امسال پنج مرکز علمی ـ کاربردی استان رأی نظارتی خوردند و نتوانستند دانشجو پذیرش کنند ولی با اصلاحاتی که در این دانشگاه‌ها در حال انجام است مهرماه سال آینده پذیرش دانشجو خواهند داشت.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان با اشاره به این‌که افزایش تعداد دانشجویان جزء برنامه‌های این دانشگاه است، گفت: باید در سال‌های آینده 30 درصد جمعیت دانشجویان کشور در مراکز علمی ـ کاربردی تحصیل کنند.
این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر 450 هزار دانشجو در مراکز علمی ـ کاربردی مشغول تحصیل‌ هستند که این جمعیت معادل 15 درصد تعداد کل دانشجویان کشور است.

انتهای پیام

captcha