«حماسه اقتدار» پاسخ مردم قزوین به اغتشاشگران را به تصویر می‌کشد
کد خبر: 3679588
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

«حماسه اقتدار» پاسخ مردم قزوین به اغتشاشگران را به تصویر می‌کشد

گروه فرهنگی: برنامه «حماسه اقتدار» در رادیو قزوین و «راه روشن» هم در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، صداوسیمای مرکز قزوین پاسخ مردم انقلابی استان به نا آرامی‌های اخیر را در ویژه‌برنامه‌های «راه روشن» و «حماسه اقتدار» منعکس می‌کند.
این برنامه‌ها رویکردی حماسی و پر شور دارند که در روز یکشنبه 17 دی‌ماه تظاهرات مردم انقلابی استان را در پاسخ با نا آرامی‌های اخیر منعکس می‌کنند.
برنامه «حماسه اقتدار» در رادیو قزوین و «راه روشن» هم در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود که این برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی همچون مصاحبه‌های مردمی، سرودهای حماسی و انقلابی، آنونس، ارتباط زنده با گزارشگران در جمع مردم انقلابی استان و گفتگوی کارشناسی است که از شبکه‌های استانی صداوسیمای مرکز قزوین پخش می‌شوند.
در این برنامه‌ها گزارشگران رادیو و تلویزیون با حضور در جمع تظاهرکنندگان شهر قزوین ارتباط‌های زنده‌ای با استودیو برقرار و شور و حال مردم همیشه در صحنه استان را بازگو می‌کنند و در شهرستان‌های تاکستان، آوج و محمدیه هم خبرنگاران دفاتر خبری این مأموریت را بر عهده دارند.
برنامه راه روشن روز دوشنبه 18 دی‌ماه هم تظاهرات مردم شهرستان‌های بوئین‌زهرا و الوند را نیز پوشش خواهد داد.
ویژه‌برنامه رادیویی «حماسه اقتدار» به تهیه‌کنندگی خانم یارقلی به مدت 90 دقیقه و ویژه‌برنامه «راه روشن» هم به تهیه‌کنندگی سید محمد بهرامی و افشین بصیری از ابتدا تا انتهای مراسم راهپیمایی روز یکشنبه 17 دی‌ماه، حضور مردم را پوشش خواهند داد.

captcha